dimecres, 29 de març del 2017

ESQUIADA 5È: UNA AVENTURA A LA NEU

El dia 14 de març de 2017 els nens i nenes de 5è vam sortir de Barcelona a les 7:45 per aprendre freestyle i snowboard a Vallter 2000.

En arribar, vam fer dos grups: uns farien freestyle i els altres snowboard. Més tard ens van presentar els qui serien els nostres monitors. Seguidament, ens van ensenyar les parts de l’esquí i de la taula d’snow. Tots dos grups vam pujar a una cinta mecànica que ens duia a pistes. Malauradament, aquest primer dia vam tenir una lesionada. Quan vam acabar a les tres hores d’esquí, vam anar a dinar a la zona de picnic de l’estació d’esquí. En acabar de dinar, vam anar a l’hostal “La cabanya” de Setcases.

Les habitacions eren de 4, 5, 6 o 8 persones. A nosaltres, quan vam entrar a les habitacions ens va donar una sensació de tranquil·litat. Vam dutxar-nos i el que ens quedava de tarda la vam dedicar a jugar a jocs de taula. Finalment, vam anar a sopar i vam veure una pel·lícula a la sala de l’hostal. Cansats, després de veure la pel·lícula, vam anar a dormir.
En despertar-nos, vam preparar-nos la roba d’esquí i vam baixar a esmorzar. Després vam pujar a l’autocar per anar a pistes i continuar amb l’esport del primer dia. Alguns grups d’esquí vam pujar al telecadira i els d’snowboard al teleesquí. En acabar les classes vam anar a dinar al restaurant de les pistes. A continuació vam tornar a l’hostal, ens vam dutxar com el primer dia i ens vam dividir en tres grups: un estaria jugant a jocs de taula, altres jugant a l’aire lliure en un parc al costat de l’hostal, i l’últim donaria una volta pel poble. Aquestes activitats van anar rotant entre tots els grups ja que van durar uns 30 minuts cadascuna.

En acabar les tres activitats vam anar a acabar de veure la pel·lícula de la nit anterior i vam sopar. Finalment, vam veure començar una altra pel·lícula i, encara més cansats que el primer dia, vam anar a dormir.
El tercer dia, en llevar-nos, vam fer com en el segon. En arribar a pistes els que havien fet esquí van canviar a snow, i els d’snow, esquí. Acabades les classes, vam tornar a dinar al mateix lloc que el dia anterior. Vam tornar a l’hostal per dutxar-nos i vam sortir al parc per fer un “Mannequin Challenge” (https://www.youtube.com/watch?v=4R7iuGuLdfE).  Després vam poder triar entre jugar a l’aire lliure o dins de l’hostal a jocs de taula. Vam sopar, sessió de cinema i, tristos per ser l’última nit, vam anar a dormir.

El quart dia, molt tristos, vam esmorzar i vam pujar a pistes. Abans de començar les classes vam fer un “mannequin Challenge (https://www.youtube.com/watch?v=pYznW6jSM4c) a la cinta mecànica. Després, els grups d’esquí van pujar al telecadira i els d’snowboard van tenir l’oportunitat de pujar-hi també. Vam dinar tranquil·lament i, en acabar, vam marxar cap a Barcelona. I aquí va acabar la nostra aventura a la neu!

Anna (5èB) i Esteban (5èA)