divendres, 4 d’abril del 2014

PROJECTE COMARQUES 4t




PROJECTE COMARQUES

“Hola companys i companyes. Ara us explicaré que hem feta quest trimestre a medi. Hem fet moltes coses divertides: expressions orals, mapes conceptuals i moltes coses més. Primer hem fet el Bloc 1: el Relleu. En el relleu hem treballat el paisatge de plana, costa I muntanya I també els cims i muntanyes. També hem fet un text sobre els tres paisatges que ens va agradar molt, mapes amb paper vegetal i vam treballar la Llegenda de les 4 barres.
Després hem fet el Bloc 2: Organització política, on hem parlat sobre el Parlament, la Generalitat... Aquest bloc ens va agradar molt perquè vam fer una expressió oral amb grups de tot el que havíem après i hem escollit el representant de la classe votant després de fer uns discursos.
I ara estem fent el Bloc 3: Activitat Econòmica, on estem parlant del Sector Primari, Secundari i Terciari i de les comarques de Plana que justament acabem de fer un examen d’aquestes. També hem classificat la feina d’un dels nostres familiars en aquests sectors.
Aquí us deixem una mostra del que estem treballant.”

Quim Giralt 4t A



Per veure més fotografies visiteu l'Alèxia

TREBALL COOPERATIU DELS ANIMALS (3r)



Primer de tot vam fer grups de 4.

Cada grup estudiava per fer-se expert en el que els havia tocat. Les coses que et podien tocar eren: els animals es nodreixen, els animals es relacionen, els animals es reprodueixen, animals vertebrats 1a part, animals vertebrats 2a part, animals invertebrats i beneficis i cura dels animals. Sobre aquests temes havíem de fer unes fitxes.

Després, ens vam posar en grups de 6. En aquest grup cada persona era experta en un tema diferent i ho explicava a la resta del grup. Així que tots vam realitzar les fitxes que havien fet els altres grups.

Amb aquest treball hem après moltes coses dels animals i ha treballar junts.

Ona Quevedo Jarque – 3rA




















Trobareu més fotografies a l'Alexia. 

INVESTIGUEM SOBRE ELS ANIMALS



Fer aquesta feina va ser molt divertit. En grups de dos o tres alumnes vam fer aquest treball: el primer pas va ser elegir l’animal (cada grup triava un). A l’aula d’informàtica, cadascú amb el seu grup, vam entrar a la web de Zoo de Barcelona. Allí vam buscar tota la informació sobre el nostre animal, i així poder omplir la fitxa.

A la fitxa de l’animal s’havia de posar la següent informació: nom de l’animal, nom científic, característiques físiques (longevitat, pes en néixer, pes mitjà i llargària), tipus d’alimentació, de què s’alimentava, desplaçament, reproducció, tipus d’animal, hàbitat, grau de risc de l’espècie, amenaces i posar una fotografia de l’animal.

Amb aquestes fitxes vam aprendre molt dels animals del Zoo de Barcelona i a navegar per Internet.

Ariadna Martín Vivancos – 3rA


Investiguem sobre els animals. 3rA

dijous, 3 d’abril del 2014

ELS NENS DE CICLE MITJÀ HEM ANAT AL SAT



Hola! Avui mateix, dimarts 25 de març, els nens de tercer i quart hem sortit del col·legi i hem anat cap al SAT. Altres escoles també han anat a veure l’obra de teatre. L´Adela , que és la nostra professora ens ha deixat anar amb la parella que volguéssim.

El títol de l’obra era: “Sense Solta”. Els actors ,com eren pallassos ens han fet molta gràcia, ens han fet riure, han ballat, han tocat instruments, han cantat cançons...Els actors feien molts gags còmics que significa que feien molta gràcia. Un dels gags còmics que feien era que un dels pallassos es posava a pensar, es gratava la barba i feia coses rares amb la cara.

A l’acabar l’actuació els pallassos ens han saludat. Després ens hem aixecat de les butaques i ens hem anat del SAT. Quan hem arribat al col·legi hem fet aquest text i hem parlat del que ens ha agradat més de l’obra.

La meva opinió és que tot el que han fet els tres pallassos m’ha agradat molt i l’obra els ha quedat molt bonica. De meravella!

Finalment espero que us hagi agradat el meu text.

                                                                            Nerea Haro de 3r. B