dijous, 22 d’octubre del 2015

La Mercè 2015

En Tao V. de 5è C ens explica la seva experiència al modelar amb fang un dels animals fantàstics que s’exhibeixen cada any  a la festa de la Mercè:

“Quan vam fer el bestiari em vaig sentir molt nerviós perquè era la primera figura que havia fet a cicle superior. Ho volia fer molt bé, però no confiava en mi mateix i em va costar molt.
Al final vaig pensar:
-          Va, Tao, tu pots!







Em vaig posar molt nerviós però ho vaig aconseguir. Primer vaig fer la forma rectangular, després de quatre intents, a continuació vaig fer el cap, que em va sortir plana, però la vaig deixar així perquè les banyes eren complicades i primes.






Més tard van deixar assecar la figura per, finalment, pintar-la. Crec que em va quedar bé.
Des d’ara sé confiar en mi mateix."


Tao V. (5è C)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada