divendres, 28 de setembre del 2012

Per la Festa Major fem gegants.





A classe hem fet un gegant per la Festa Major de la Mercè. Primer hem pintat i després hem retallat i punxat dos foradets per passar els dits que servien de peus. El que més m’ agrada de la Festa Major són els castellers.

Paula Habas,  2n B














Per la Mercè vaig anar al Parc de la Ciutadella a veure un espectacle de màgia. També vam fer activitats i ens ho vam passar molt bé.

Ariadna Martín, 2n C









A l’escola vam fer un gegant que tenia dos forats a baix i el podíem fer servir de titella. A la Festa Major de Barcelona vaig anar a la Cavalcada de la Mercè i vaig veure molts gegants i tots em van agradar molt, però els que em van agradar més van ser els de Sant Andreu.

Ona Quevedo, 2n C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada