dijous, 24 de maig del 2012

La il·lustradora Pilarín Bayés visita la nostra escola.

Fa uns dies va venir la Pilarín Bayés al teatre de la nostra escola. Em va agradar molt com dibuixava i que ens expliqués coses, però sobretot em va agradar que contestés les preguntes que li van fer alguns nens.
Mireia Marín, 1r B
 



Vaig estar content que ens visités la Pilarín Bayés perquè va dibuixar un drac molt bé. Els dibuixos de dracs són els que més m’agraden a mi, però també en va fer d’altres molt bonics. Ens va explicar que li agradava molt dibuixar i que s'ho passava molt bé. Jo també m'ho passo molt bé dibuixant.
Albert Pagès, 2n B








 
Vaig estar molt contenta de donar el ram de flors a la Pilarín Bayés. Li vaig fer un petó i una abraçada en nom de tots els nens i nenes. Em vaig emocionar una mica.

Núria García, 1r A





El dia 15 de maig tot el Cicle Inicial i P5 estàvem molt contents perquè vam anar al teatre de l’escola a veure la Pilarín Bayés que venia a visitar-nos. Jo li vaig portar els dibuixos que havíem fet els nens i nenes de 1r i 2n. Va estar molt contenta. Va ser emocionant!
Pedro Diaz, 2n B



 
Quan va venir la Pilarín Bayés al teatre de l’escola em va agradar tot el que va fer, però el que més em va agradar va ser que per primera vegada la vaig veure dibuixar. Pilarín ens pots tornar a visitar, si us plau? Però una cosa, vull aprendre a dibuixar tan bé com tu.

Laura Jerónimo, 1r C



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada