divendres, 3 de febrer del 2012

La nevada

Avui dijous 2 de febrer, està nevant a Barcelona. És una de les primeres vegades que neva, perquè normalment aqui no neva mai, i la gent està molt emocionada.

Quan jo he sortit de casa meva amb la meva germana he tret la mà per sota el paraigües i m'han caigut flocs de neu, i ha sigut molt divertit. He arribat a l'escola i ja tancaven les portes i he hagut d'anar molt ràpid. He arribat a classe, m'he tret la motxilla, també la jaqueta i m'he posat la bata i encara estava nevant.
Ens hem posat a treballar i com ha començat a nevar més la Dolors ens ha deixat mirar per la finestra i cada cop que nevava més ens podíem aixecar. Ha arribat l'hora del pati i com estava nevant no hem pogut baixar al pati i hem esmorzat al passadís i jugat a la classe.

Carlota Pujadas
Cicle Mitjà
3r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada