EXPERIMENTANT AMB L'ENERGIA
6è PRIMÀRIA
Aquesta setmana,els alumnes de 6è, hem experimentat a la classe de medi. De manera molt senzilla, amb una ampolla petita d'aigua, hem pogut veure com podem transformar diferents formes d'energia.
EXPERIMENTANT AMB L'ENERGIA
6è PRIMÀRIA
Aquesta setmana,els alumnes de 6è, hem experimentat a la classe de medi. De manera molt senzilla, amb una ampolla petita d'aigua, hem pogut veure com podem transformar diferents formes d'energia.
CEC I PIGALL. 6è PRIMÀRIA
A partir de la dinàmica del "cec i el pigall" aprenem a confiar amb l'altre i alhora agafem la responsabilitat de guiar a un company o companya. És important per seguir creixent com a grup, confiar amb nosaltres mateixos i amb els altres.
Ens posem per parelles i un de la parella es tapa els ulls amb un mocador mentre que l’altre el guia per tot l’entorn on ens trobem però sense poder parlar, per tant el cec no es pot comunicar amb ningú. Al pati hi tenim uns cartells amb paraules que seran algunes de les qualitats treballades a la sessió anterior amb la dinàmica del cabdell de llana. El guia ens pot conduir cap a la paraula que considera més important pel benestar propi i de grup.
TREBALLANT EL PERFIL DE LA CIUTAT
LA MERCÈ. 150 ANYS. 6è PRIMÀRIA
A 6è treballem la silueta de Barcelona (skyline) per donar la benvinguda, un any més, a les Festes de la nostra ciutat. Aquest any de manera molt especial, celebrem els 150 anys.
Aquí teniu una petita mostra de la feina feta.
Molt Bona Mercè a tots i totes!
PROCÉS DE TREBALL
BENVINGUDA AL NOU CURS
6è Primària
Els alumnes i mestres de 6è us donen la benvinguda al nou curs escolar 2021-2022.
Per fer-ho us deixem una mostra d'una dinàmica que hem fet aquesta setmana: "El cabdell de llana". L'objectiu: Enfortir els vincles que ens uneixen com a grup per tal de sentir-nos entitat, ajudar-nos i engrescar-nos mútuament. Tot i que el cabdell de llana se'ns ha enredat més d'una vegada, hem aconseguit acabar l'activitat mantenint-lo ben tensat i fort, tal i com ens proposem, que sigui el nostre grup classe. Cadascú de nosaltres hem ofert a la resta una de les nostres qualitats amb el propòsit i les ganes de treballar i divertir-nos junts.
Els
nens de tercer han iniciat aquesta activitat
fent un autoretrat. Després s’han anat passant el full entre tots els
companys i han pensat i escrit coses boniques sobre
cadascú.
Han
estat molt concentrats fent aquests escrits. En acabar, tots han llegit
amb molta il·lusió els seus missatges.
Ha
estat l’últim full del nostre àlbum de
final de curs.
Aquí teniu un vídeo d’aquesta activitat,
esperem que us agradi.
Molt
bon estiu!
Els
mestres de 3r.
5è A L'AUDITORI
Dijous 3 de juny, 5è va anar a l'Auditori, per celebrar la Cantània. Enguany tractava sobre la tecnologia i les xarxes socials. Situats en un lloc d'excepció, l'escenari,vàrem oferir el millor de les nostres veus i dels nostres dots interpretatius, per tal d'acompanyar l'orquestra i els solistes, sota la batuta d'una gran directora.
Aquí us deixem una petita mostra per aquells qui no vàreu poder ser-hi!