divendres, 14 d’octubre del 2016

Paul Klee

 Els nens i nenes de segon hem començat el projecte "som artistes" amb  Paul Klee. Hem anat a la classe de segon B i hem estat  tot segon junts.  Hem vist  un  video  de l’Elmer  
I  un video de Paul  Klee. Hem vist que l' escriptor que va escriure el conte de l’Elmer es va fixar en els quadres de Paul Klee.
Després hem tornat a la classe i hem fet un dibuix del conte de l’Elmer. Ho hem fet molt bé!!  
Alba, Carla, Àdam i Martí





dijous, 6 d’octubre del 2016



JUGUEM AMB LES MATES!

Aquí teniu un vídeo - resum del què va ser la sessió d'EntusiasMATdel passat dimecres.

 

dimarts, 27 de setembre del 2016

Al Cicle Inicial redecorem els nous espais entre tots i totes!







La Festa de la Mercè al Cicle Mitjà



La setmana passada els nens de 4t. vam fer els gegants de Barcelona. Eren molt grans i els vam pintar amb play-colors.
Els professors ens van ensenyar unes fotografies dels gegants i del Bestiari Català a la pissarra digital: L`àliga, El bou, El drac, El lleó, La Tarasca, La mula i la Víbria. Vam escollir el que més ens agradava, el vam dibuixar i pintar amb ceres. Quan vam acabar els vam penjar al passadís com si fossin una rua.
Ens va agradar molt aquesta activitat.

                                                                                       Hugo Albújar i Lucía García de 4t.B








dilluns, 26 de setembre del 2016

Festa Major de Barcelona!









 Els nens i nenes de Primer també hem fet el nostre cartell per a les festes de la Mercè! Bona Festa Major a tothom!!












dijous, 22 de setembre del 2016

Iniciem el curs!

Aquestes primeres setmanes els grups de tercer ens hem conegut i hem començat fent dibuixos de les vacances, jocs per conèixe’ns els uns als altres i moltes més coses. Us deixem un petit recull de fotos.






diumenge, 18 de setembre del 2016

BENVINGUDA CS 6è
CURS 2016-2017

Durant aquesta primera setmana, els alumnes de 6è hem pogut decidir com tematitzar i decorar la nostra aula.
6è A s'ha decidit per crear un fons marí.
6è B ha decidit treballar l'Espai.
6è C ha convertit la cartellera en un parc d'atraccions.
Han estat uns dies per gaudir de la creativitat i el treball en grup.

Aquí teniu una mostra que volem compartir amb tots vosaltres.
























6èA  EL NOSTRE FONS MARÍ






6è B  L'ESPAI





6èC  UN PARC D'ATRACCIONS