dimecres, 27 d’octubre del 2021

EXCURSIÓ DE 4t AL POBLE ESPANYOL

 

El passat divendres, 22 d’octubre els nens de 4t vam anar a fer un taller de cistelleria al Poble Espanyol. Estem acabant el projecte “Tot canvia” on hem après moltes coses sobre el pas del temps i dels canvis que provoca  en tots els aspectes de la nostra vida.

Ha estat una excursió molt divertida on hem après a fer un cistellet de manera artesanal.




















dimarts, 26 d’octubre del 2021

6è- FORMEM FIGURES

 HO ENDEVINES?

6è - FORMAR FIGURES


Participem en l'elaboració d'una paraula per crear un clima de col·laboració i alhora divertir-nos tots junts. En equips decidim una paraula que contingui tantes lletres com membres del grup som. Cadascú de nosaltres, amb el seu cos, representa una de les lletres de la paraula per tal que la resta d'equips ho pugui endevinar.
















COLÒNIES 6è

 TEMPS DE COLÒNIES - 6è


Després de tant temps, per fi ha arribat l'hora d'estar plegats d'una altra manera que no és davant l'escriptori i dins la classe.

Hem anat de colònies a Begues i hem pogut gaudir primer, del canal olímpic, on hem participat de les activitats de caiac i barca. Tot i la companyia de la pluja, cada grup ha pogut fer, si més no, una de les activitats. Després ja cap a Begues, on ens esperaven els monitors que haviem preparat per nosaltres gimcanes i jocs.

Curt, però intens i ben aprofitat!

Us en deixem un tast!


AL CANAL OLÍMPIC



















CELEBRANT LA NIT





HORA DE SOPAR I AGAFR FORCES PEL JOC DE NIT







HA ARRIBAT L'HORA




MATÍ DE JOCS




TEMPS DE COMIAT



dimarts, 19 d’octubre del 2021

6è-MEDI

 TÈCNICA 1-2-4 

MEDI  6è

Aquests dies, per treballar una part del projecte que estem realitzant a medi,hem aplicat la tècnica 1-2-4. 

En grups de quatre hem anat resolent les qüestions per després fer la nostra exposició. Bona feina!