dimecres, 16 de novembre del 2016

Excursió a Capellades de 3r.



El dia 28 d’octubre vam anar al molí paperer de Capellades. Primer vam esmorzar en un parc abans d’entrar. Vam fer torns.
Ens van ensenyar les màquines que antigament feien servir per fer paper. Després vam anar a fer paper. Primer vam agafar massa en un marc i després la vam possar en una baieta. La vam portar a l’escola per assecar-ho.
Per acabar vam dinar, després vam juagar una bona estona i vam marxar. Ens ho vam pasar molt bé!                                                                                                                 Bianca i Martí de 3rA









divendres, 11 de novembre del 2016

EXCURSIÓ AL MUSEU DEL COURE






El dia 28 d'octubre a les 9.30 del matí vam pujar a l'autocar per anar al museu del coure. Vam arribar al museu sense problemes, estava a Osona.



Primer, ens van dividir en 2 grups, alguns van començar visitant la fàbrica i altres el museu, però nosaltres començarem parlant del museu.
En arribar al museu, vam veure un vídeo que explicava les funcions del coure, després vam pujar al pis de dalt on hi havia un campanar molt gran, i vam jugar a tres jocs de coure.


 També vam veure que era millor el coure reciclat que el pur. Després, vam anar a la fàbrica on ens van explicar com es feia el coure reciclat. Posaven el forn a 1100 graus.


Després, vam anar a l'autocar per anar a dinar al costat del riu Ter, on hi havia un parc. Ens va agradar molt! 


 Núria S. i Esteban del C. (5è A)

La visita de la Guàrdia Urbana


El passat 7 de novembre totes les classe de 5è vam escoltar amb atenció a la Brígida, una guàrdia urbana. Ens va explicar els perills de les xarxes socials i Cyberbulling, sexting i grooming.







Després de l'explicació ens va posar tres vídeos relacionats amb les xarxes socials i els seus perills. La Brígida ens va explicar molt bé tots els riscos. Ens va agradar molt i va ser molt interessant!!!

Núria i M. del Carmen (5è C)

dijous, 10 de novembre del 2016

PUNTS DE LLIBRE
Cicle Superior 6è

Els alumnes de 6è hem estat recollint fulles i flors i després d'un procés d'assecat i premsat hem fet uns punts de llibre que de ben segur faran la lectura encara més plaent.
Aquí en deixem una mostra!











Aprenem a llegir plànols!



ENS ORIENTEM?

A la classe d'Educació Física hem après a orientar-nos tot llegint plànols. Els nens i nenes de 1r hem demostrat les nostres habilitats, hem après i ens ho hem passat molt bé!!


Excursió a Cal Batlle


El divendres 28 d'octubre  vam anar d'excursió a la masia de La Bleda. Allà ens van explicar la història de la fil·loxera  i vam aprendre un nou animal. Ens va agradar molt fer una fil·loxera amb taps de suro i aixafar el raïm per fer suc i ens van dir que era most. Vam aprendre molt i ens ho vam passar millor que mai!
Martina i Jan- 2n B

Excursió de 1r al Port de Vilanova!


Aquí teniu un vídeo resum 
de l'excursió del divendres 
28 d'octubre al Port de Vilanova i la Geltrú!