Els alumnes de primer estem treballant els oficis i hem fet una visita al Bonpreu on hem pogut parlar amb la fornera, la peixateria, la xarcutera i la caixera. A la peixateria hem vist alguns peixos que venien de la Llotja del Port de Vilanova! Totes han estat molt amables i hem après moltes coses!
dijous, 10 de novembre del 2016
Visitem el Bonpreu!
dimarts, 8 de novembre del 2016
Panellets a segon!
Els nens i nenes de segon vam fer panellets a l'escola. Vam portar els ingredients de casa a l'escola. Després vam fer els panellets a la classe entre tots i ens ho vam passar molt bé. A més estaven bonissims!
Ainhoa i Guillem- 2n C
dilluns, 7 de novembre del 2016
Fem abecedaris!
COM HEM
FET EL
LLIBRE DE L'ABECEDARI.
Els nens de 3r a la classe d’Informàtica
hem fet una lletra cadascú fent servir
el programa “Paint”.Les vam repartir per ordre de llista i cadascú l’ha decorat
com ha volgut. També l’hem
guardat a la nostra carpeta i després
l’hem passat al “Word” i hem escrit el nom de la lletra. L’ Anna les ha
col·locat en ordre alfabètic i hem
fet el llibre.
Alejandro i Noah
3rA
Aquí us deixem la feina feta. Esperem que us agradi.
ABECEDARI DE 3r A
>ABECEDARI DE 3r B
divendres, 28 d’octubre del 2016
Castanyada Cicle Inicial
Dijous a la tarda els nens i nenes de primer i segon vam celebrar la Castanyada al pati! Música,balls,diversió i castanyes
dijous, 27 d’octubre del 2016
CICLE SUPERIOR 6è.
PREPARANT CASTANYES.
Ajudem a cuina a fer el tall de les castanyes perquè els nostres companys de primària puguin celebrar " La Castanyada".
PREPARANT CASTANYES.
Ajudem a cuina a fer el tall de les castanyes perquè els nostres companys de primària puguin celebrar " La Castanyada".
dimarts, 25 d’octubre del 2016
EXCURSIÓ DE 4t. A CAN DÉU
Vam anar d’excursió a Can Déu el dia 21 d’octubre.
Quan vam arribar vam veure que era un lloc molt bonic. Vam
aprendre d’una forma molt divertida. Vam anar al camp d’oliveres . Alguns de
nosaltres vam provar una oliva i no és que estigués molt bona. També vam
aprendre a fer oli i sabó.
Va ser una experiència inoblidable. Però també va haver-hi
una cosa que no ens va agradar:vam marxar molt d’hora i volíem haver continuat
aprenent més coses.
Ens va agradar tant l’excursió que la voldríem repetir.
Ivanoba Ramos i Anna Bas de 4tC.
A l'Alèxia trobareu més fotografies dels tallers i de la granja.
dilluns, 24 d’octubre del 2016
ENTREVISTA ALS AVIS DE CICLE MITJÀ
La setmana passada van venir els avis d’alguns dels nostres
companys perquè a 4t estem treballant el tema de “Tot canvia”. Per això hem fet
venir a tres avis per classe perquè ens expliquin com era la vida quan ells
eren petits.
Nosaltres els hi vam preparar una entrevista per fer-los les
preguntes que els professors havien seleccionat sobre diferents temes. Després
vam passar-ho a net i hem fet un dibuix amb grups per als avis.
Fins aviat avis!
Moltes gràcies! Hem après molt amb vosaltres!
Marc G. i Bruna
4tA
Trobareu més fotos a l'Alèxia.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)










