dijous, 10 de novembre del 2016

Visitem el Bonpreu!

Els alumnes de primer estem treballant els oficis i hem fet una visita al Bonpreu on hem pogut parlar amb la fornera, la peixateria, la xarcutera i la caixera. A la peixateria hem vist alguns peixos que venien de la Llotja del Port de Vilanova! Totes han estat molt amables i hem après moltes coses!












dimarts, 8 de novembre del 2016

Panellets a segon!




Els nens i nenes de segon vam fer panellets a l'escola. Vam portar els ingredients de casa a l'escola. Després vam fer els panellets a la classe entre tots i ens ho vam passar molt bé. A més estaven bonissims!
Ainhoa i Guillem- 2n C

dilluns, 7 de novembre del 2016

Fem abecedaris!


COM  HEM FET  EL  LLIBRE  DE     L'ABECEDARI.


Els nens de 3r a la classe d’Informàtica hem fet  una lletra cadascú fent servir el programa “Paint”.Les vam repartir per ordre de llista i cadascú l’ha  decorat  com  ha volgut. També l’hem guardat  a la nostra carpeta i   després  l’hem passat al “Word” i hem escrit el nom de la lletra. L’ Anna  les  ha col·locat en ordre  alfabètic  i hem  fet el llibre.

Alejandro i Noah

3rA


Aquí us deixem la feina feta. Esperem que us agradi.

ABECEDARI DE 3r A
>ABECEDARI DE 3r B
ABECEDARI 3r C

divendres, 28 d’octubre del 2016

Castanyada Cicle Inicial

Dijous a la tarda els nens i nenes de primer i segon vam celebrar la Castanyada al pati! Música,balls,diversió i castanyes


dijous, 27 d’octubre del 2016

CICLE SUPERIOR 6è.
PREPARANT CASTANYES.

Ajudem a cuina a fer el tall de les castanyes perquè els nostres companys de primària puguin celebrar " La Castanyada".








dimarts, 25 d’octubre del 2016

EXCURSIÓ DE 4t. A CAN DÉU

Vam anar d’excursió a Can Déu el dia 21 d’octubre.
Quan vam arribar vam veure que era un lloc molt bonic. Vam aprendre d’una forma molt divertida. Vam anar al camp d’oliveres . Alguns de nosaltres vam provar una oliva i no és que estigués molt bona. També vam aprendre a fer oli i sabó.
Va ser una experiència inoblidable. Però també va haver-hi una cosa que no ens va agradar:vam marxar molt d’hora i volíem haver continuat aprenent més coses.
Ens va agradar tant l’excursió que la voldríem repetir.


Ivanoba Ramos i Anna Bas de 4tC.

A l'Alèxia trobareu més fotografies dels tallers i de la granja.









dilluns, 24 d’octubre del 2016

ENTREVISTA ALS AVIS DE CICLE MITJÀ



La setmana passada van venir els avis d’alguns dels nostres companys perquè a 4t estem treballant el tema de “Tot canvia”. Per això hem fet venir a tres avis per classe perquè ens expliquin com era la vida quan ells eren petits.
Nosaltres els hi vam preparar una entrevista per fer-los les preguntes que els professors havien seleccionat sobre diferents temes. Després vam passar-ho a net i hem fet un dibuix amb grups per als avis.
Fins aviat avis!
Moltes gràcies! Hem après molt amb vosaltres!

Marc G. i Bruna

4tA

Trobareu més fotos a l'Alèxia.