dijous, 29 de març del 2012

Colònies a Begues, 2n.

VAIG DE COLÒNIES
Demà anem de colònies i estic
molt emocionada! Vull que
arribi demà, ja! No puc parar
de pensar amb les colònies a
Begues. Hi anem tots.


No vull que ningú es posi malalt.
A la motxilla posarem el sac, el necesser, el pijama, etcètera.
Hi aniré amb la Maria. M’emportaré el peluix  per dormir.
Serà molt divertit!
Marta Hernando, 2n B

 





LES COLÒNIES
Aquestes colònies hem estat a
Begues i anàvem de pirates.
M’ho he passat molt bé. Mai les oblidaré. També vam anar a
buscar un mapa del tresor. L’endemà vam anar a buscar el tresor,
que eren monedes de xocolata.
A la tarda, després de menjar,
vam tornar cap a casa. Espero
que a 4t les colònies siguin
igual de divertides.

Joana Aymerich, 2n A

CONVIVÈNCIES

M’ho he passat molt bé de
convivències, el primer dia
només arribar vam veure els
monitors. Es van presentar i
vam agafar l’esmorzar.
Després vam anar a un camp de futbol. Els monitors ens van
ensenyar un joc que s’assembla al mata conills. Vam jugar i ens ho
vam passar molt bé. Una mica més tard, va venir la Pili i vam
deixar les motxilles als llits. Jo em vaig posar al costat de la Laia
Bosch. Després vam fer unes banderes i també ens vam pintar la
cara i al cap d’una estona vam anar al bosc a fer cabanes amb fils,
pals, ... Ens vam esforçar molt. Ja era l’hora de dinar i després de
dinar vam fer gresca. Vam berenar i després ens vam dutxar. Ens
vam vestir i vam anar a sopar. Després vam fer els jocs de nit.
Consistia en buscar un mapa del tresor. Després vam anar a
dormir i a mi se’m va passar la nit en un minut.

El segon dia estava trista 

perquè a la tarda  marxarem.

Només aixecar-nos ens hem

vestit i hem anat a esmorzar.

Després hem fet una
gimcana.


El meu grup i jo hem quedat tercers.
Hem anat a dinar, hem jugat a la pilota i després hem agafat
l’autocar i adéu convivències!
Alba Albuixech, 2n C


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada