dimecres, 25 de març del 2020

EMAT Primer





Plàstica Primer




CASTELLANO 1º





EMAT 2N









https://info.tekmaneducation.com/matematiques-a-casa

BON DIA!!!

Feines pels nens i nenes de segon. 

1- COMPRENSIÓ LECTORA CATALÀ:

            SENTIT REAL I SENTIT FIGURAT

 Subratlla les expressions amb sentit figurat de cada oració.

-         Acaba de tornar d'excursió i la pobra està feta una coca.

-         Li va caure la cara de vergonya quan van descobrir la seva mentida.

-         Aquella dona té molts coneixements, és un pou de ciència.

-         El mestre renyava aquell grupet i ells, ni cas, com si sentissin ploure.

-         En sap molt, de manar, la Pepa: allà on va sempre remena les cireres.

Relaciona:

Fer dissabte vol dir.........     
                                                               estar molt a gust en un lloc.
Lligar caps vol dir............       
                                                                                entendre o fer entendre.
Passar pàgina vol dir.......      
                                                                             fer neteja general.
Estar com un peix a l'aigua vol dir........ 
                                                                                              acabar alguna cosa.




2- COMPRENSIÓ LECTORA CASTELLÀ:



3- MATEMÀTIQUES:




4- BUSCAR LES 7 DIFERÈNCIES:

Ara, escriu què veus en aquesta última imatge. Fes servir la teva imaginació i escriu una petita història...

Gràcies,



mestres de 2n. 

Repte matemàtic 4t primària




dilluns, 23 de març del 2020

EMAT 1r








PROJECTE DE COMPRENSIÓ 1R





COMENCEM EL PROJECTE DELS ANIMALS! 

QUINA ANIMALADA!


Us deixem tot el material per a dur a terme el projecte. Podeu imprimir les fitxes, fer-les per escrit o amb qualsevol altre suport.

ÀNIMS!!










   









Expressió Oral. 1r de Primària.





Hola famílies! Us proposem una activitat per treballar l'expressió oral amb els vostres fills i filles. Per fer-ho de manera motivadora, hem pensat que podeu veure aquest vídeo, on s'explica un conte desexplicat: 
"La caputxeta Forçuda".
Un cop vist el vídeo, us proposem una sèrie de preguntes que podeu fer als nens i nenes per tal d'animar-los a establir una conversa, tenint cura del vocabulari i de les estructures en la construcció de frases.











1.Sabeu què vol dir confinament?
2.Què vol dir la paraula llaminera?
3.On anava la Caputxeta Forçuda?
4.Perquè li diuen la Caputxeta Forçuda?
5. Com era el aquest llop?
6.Què li pregunta ell llop a l'àvia?
7.Perquè l'àvia té la pell tan fina?
8.Què va fer la Caputxeta amb el llop?